„Dzień dobry TVN” vs. "Pytanie na śniadanie". Lider zwiększył przewagę

7 godziny temu 3
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

W czerwcu program „Dzień dobry TVN” oglądało średnio 386 tys. widzów, co dało stacji udział w rynku na poziomie 8,34 proc. w grupie ogólnej, 10,72 proc. w grupie 20-54 i 9,39 proc. w grupie 16-49 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. W ciągu roku programu wzrosła o 30 tys. widzów.

Pozycję wicelidera zestawienia najpopularniejszych programów śniadaniowych w czerwcu utrzymało "Pytanie na śniadanie”. Poranny magazyn telewizyjnej Dwójki oglądało średnio 279 tys. widzów, co przełożyło się na udział TVP2 w rynku na poziomie 5,90 proc. wśród wszystkich widzów, 4,89 proc. w grupie wiekowej 20-54 i 5,08 proc. w grupie 16-49.

W czerwcu ub.r. "Pytanie na śniadanie" miało o 23 tys. widzów więcej, co przekładało się na nieco wyższe udziały w rynku w grupie ogólnej i obu grupach komercyjnych.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

W czerwcu tego roku różnica oglądalności miedzy “Dzień dobry TVN” a “Pytaniem na śniadanie” wyniosła 107 tys. osób. Rok wcześniej było to 54 tys. widzów. 

„Halo tu Polsat” w czerwcu br. miało jedno wydanie – nadano je 1 czerwca i przyciągnęło przed ekrany 155 tys. widzów. Program zachował trzecie miejsce.

Co ze śniadaniówkami w wakacje?

W wakacje codzienną emisję utrzymuje „Pytanie na śniadanie”. „Dzień dobry TVN” od końca czerwca ukazuje się jedynie w weekendy jako „Dzień dobry wakacje”. „Halu tu Polsat ma przerwę w emisji do drugiej połowy sierpnia. 

Przeczytaj źródło