Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
Oprócz wspomnianej, złotej paczki frytek do wygrania są między innymi darmowe produkty, oferty rabatowe, pufy czy szklanki.
Aby wziąć udział w loterii trzeba się zarejestrować i zdobywać losy kupując oferty promocyjne z frytkami w aplikacji McDonald's w mojeM okazYEAH! Następnie, każdy uczestnik powinien zrealizować zdobyte losy – wystarczy kliknąć w los, zagrać, znaleźć frytkę z keczupem i cieszyć się nagrodą natychmiastową. Wszystkie losy, niezależnie od wyniku, biorą udział w jednym z dwóch miesięcznych losowań nagrody głównej, czyli frytek z prawdziwego złota. Loteria trwa od 9 lipca 2025 roku do 2 września 2025 roku.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
Dodatkowo marka wprowadza nowy produkt McShaker Fries w trzech wariantach smakowych.
Zobacz: Agencja DDB Warszawa zdobyła Złotego Lwa za kampanię dla McDonald's Polska
W ramach kampanii zaplanowano działania marketingowe obejmujące m.in. social media, influencer marketing, media online oraz reklamę OOH. Za strategię i kreację odpowiada agencja DDB. Planowanie i zakup mediów powierzono domu mediowemu OMD, a social media obsługuje Dentsu Creative (Isobar). Działania PR i influencer marketing prowadzone są przez agencję 24/7Communication.