Grupa Empik wybrała Lighthouse. Agencja wesprze komunikację korporacyjną

5 dni temu 4
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

W ramach zawartej umowy Lighthouse pełni rolę strategicznego partnera biura prasowego firmy, zapewniając wsparcie w codziennej komunikacji z mediami.

Kluczowym elementem partnerstwa jest planowanie i realizacja działań komunikacyjnych mających na celu wsparcie realizacji strategii biznesowej oraz wzmocnienie wizerunku Grupy Empik. Zakres współpracy obejmuje m.in. planowanie i realizację aktywności PR-owych, przygotowywanie wypowiedzi zarządu dla mediów, koordynowanie wywiadów z przedstawicielami firmy oraz bieżące reagowanie na wydarzenia medialne istotne z punktu widzenia Grupy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Za obsługę klienta po stronie agencji odpowiada zespół w składzie: Paulina Siulik, senior project executive oraz Yuliia Zadorozhna, junior project executive. Całość prac jest prowadzona pod nadzorem Izabeli Bieleckiej, senior project managera.

Agencja została wybrana w drodze przetargu.

Zobacz: Książka o Andrzeju Dudzie wycofana z Empiku. Dlaczego dopuszczono ją do sprzedaży?
 

Przeczytaj źródło