Jarosław Kuźniar znika z Trójki. „Musiałem wybrać”

22 godziny temu 6

Jarosław Kuźniar, fot. screen YouTube/TVP Info Jarosław Kuźniar, fot. screen YouTube/TVP Info

Jarosław Kuźniar prowadził ostatnio piątkowe wydanie programu „Zapraszamy do Trójki”. W zeszłym roku miał także własną audycję „360 stopni” o sprawach zagranicznych. Przez moment był także w gronie gospodarzy programu „Strefa wpływów” obok Renaty Grochal i Jacka Czarneckiego. Obecnie trzecim prowadzącym jest Roch Kowalski.

Trójka bez Jarosława Kuźniara

Jako pierwszy o rozstaniu Kuźniara z Trójką informował serwis Press.  Dziennikarz potwierdza te doniesienia. 

– To był ważny dla mnie rok. Powrót po 20 latach przed mikrofon Trójki to zaszczyt. Dziękuję prezesowi Polskiego Radia Pawłowi Majcherowi za tę propozycję i szefowej Trójki Agnieszce Szydłowskiej za serce, zaufanie i szacunek do mojej pracy. Zrobiliśmy sporo dobrych audycji: nowoczesne "360 stopni", kultowe "Zapraszamy do Trójki". Wstaliśmy z kolan przed właścicielem, a słuchacze Trójki to docenili – mówi Wirtualnemedia.pl Jarosław Kuźniar. 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Czytaj także: Radio ZET liderem słuchalności w Warszawie

I dodaje: – Ale to był też ważny rok dla mnie w Kuźniar Media, moim głównym projekcie. Są duże zmiany na rynku, żeby im sprostać, chcę się skupić na rozwoju Kuźniar Media, Voice House i Voice House Academy. Dzielenie tych obowiązków z radiem nie pozwala mi dobrze zarządzać firmą. Musiałem wybrać. Kibicuję zespołowi Trójki i gratuluję im słuchaczy.

Będzie powrót?

Agnieszka Szydłowska, dyrektorka radiowej Trójki, przekazała nam, że jest otwarta na powrót do współpracy z Jarosławem Kuźniarem. 

– Patrzę na to jak na przerwę. Jarek chce się w 100 proc. skupić na własnych projektach zawodowych i my to rozumiemy. Także dlatego, że zarówno antena jak i zespół Trójki zawdzięcza mu wiele. Jednym przypomniał, a innym pokazał, że audycję radiową można robić ze swadą, radością i w kontakcie z odbiorcami. Nasi młodzi reporterzy dostali wielką lekcję, która będzie procentować. A nasza współpraca może być kontynuowana gdy tylko będzie na to przestrzeń – mówi Szydłowska. 

Agencja komunikacji Kuźniar Media to obecnie główny projekt biznesowy Jarosława Kuźniara. Jak informowaliśmy kilka miesięcy temu, były dziennikarz TVN24 i Onetu zamknął swoje butikowe biuro podróży Goforworld (organizację jego ewentualnych podróży przejęło biuro DreamGo) oraz spółkę, która zarządzała platformą Funwisher oferującą życzenia od znanych osób i postaci z formie cyfrowej.

O swojej działalności biznesowej opowiadał w kwietniu br. w rozmowie z Wirtualnemedia.pl tak: „Największy focus mam na zarządzanie zespołem i pilnowanie biznesu. Otwieram procesy sprzedażowe, rozmawiam z klientami, szukam nowych formatów. Największe przychody dają nam eventy, technologiczne czy  ekonomiczne, których jestem hostem. To nie tylko prowadzenie, ale też debaty w trakcie czy wywiady.”

Przeczytaj źródło