Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
mat.pras.
W nowej roli będzie odpowiadał za dalszy rozwój komunikacji skierowanej do młodych, świadomych konsumentów oraz wzmocnienie roli polskiego zespołu marketingu, który staje się centralnym hubem dla kluczowych rynków w regionie.
– Chcemy, by Lipton był obecny wszędzie tam, gdzie ludzie dzielą się pozytywną energią, dobrymi emocjami i chwilami, które coś znaczą. Dlatego tak ważne są dla nas nie tylko tradycyjne kampanie, ale też wydarzenia, które pozwalają być blisko naszych konsumentów i razem z nimi tworzyć wspólne doświadczenia – mówi Marek Marcinkiewicz.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
Nowy dyrektor marketingu w najbliższych miesiącach skoncentruje się on na dostosowaniu lokalnych struktur marketingowych do potrzeb całego regionu i na umocnieniu roli marketingu jako kluczowego partnera strategicznego w całej organizacji.
Doświadczenie w międzynarodowych strukturach
Marek Marcinkiewicz wnosi do zespołu Lipton Teas and Infusions 20 lat doświadczenia zdobytego w międzynarodowych firmach. Przez ostatnie osiem lat związany był z PepsiCo, gdzie zajmował kluczowe stanowiska zarówno w europejskim zespole Pepsi‑Lipton, jak i w polskim dziale napojów niegazowanych.
W trakcie swojej kariery specjalizował się w tworzeniu skutecznych strategii konsumenckich i rozwijaniu marek na nowych rynkach. Jednym z przykładów tych działań była strategia relaunchu Lipton Ice Tea w Hiszpanii i we Włoszech. Na swoim koncie ma także sukcesy w budowaniu i rozwijaniu zespołów odpowiedzialnych za ambitne projekty wzrostowe, takie jak rozwój Lipton Ice Tea w Polsce (2017–2019), Grecji (2021–2024) czy na rynkach Europy Wschodniej (2020–2022).