Lipton Teas and Infusions z nowym dyrektorem marketingu

17 godziny temu 19
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

mat.pras. mat.pras.

W nowej roli będzie odpowiadał za dalszy rozwój komunikacji skierowanej do młodych, świadomych konsumentów oraz wzmocnienie roli polskiego zespołu marketingu, który staje się centralnym hubem dla kluczowych rynków w regionie.

– Chcemy, by Lipton był obecny wszędzie tam, gdzie ludzie dzielą się pozytywną energią, dobrymi emocjami i chwilami, które coś znaczą. Dlatego tak ważne są dla nas nie tylko tradycyjne kampanie, ale też wydarzenia, które pozwalają być blisko naszych konsumentów i razem z nimi tworzyć wspólne doświadczenia – mówi Marek Marcinkiewicz.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Nowy dyrektor marketingu w najbliższych miesiącach skoncentruje się on na dostosowaniu lokalnych struktur marketingowych do potrzeb całego regionu i na umocnieniu roli marketingu jako kluczowego partnera strategicznego w całej organizacji.

Doświadczenie w międzynarodowych strukturach

Marek Marcinkiewicz wnosi do zespołu Lipton Teas and Infusions 20 lat doświadczenia zdobytego w międzynarodowych firmach. Przez ostatnie osiem lat związany był z PepsiCo, gdzie zajmował kluczowe stanowiska zarówno w europejskim zespole Pepsi‑Lipton, jak i w polskim dziale napojów niegazowanych.

W trakcie swojej kariery specjalizował się w tworzeniu skutecznych strategii konsumenckich i rozwijaniu marek na nowych rynkach. Jednym z przykładów tych działań była strategia relaunchu Lipton Ice Tea w Hiszpanii i we Włoszech. Na swoim koncie ma także sukcesy w budowaniu i rozwijaniu zespołów odpowiedzialnych za ambitne projekty wzrostowe, takie jak rozwój Lipton Ice Tea w Polsce (2017–2019), Grecji (2021–2024) czy na rynkach Europy Wschodniej (2020–2022).

Przeczytaj źródło