Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
Filardo od lat odgrywa ważną rolę w strukturach firmy i aktywnie uczestniczy w ekspansji Adlook na kolejne rynki. Jako CRO skupi się na integracji zespołów i procesów sprzedażowych,
aby ujednolicić i usprawnić sposób obsługi klientów na poszczególnych rynkach.
– Awans Luci to ważny krok w rozwoju Adlook – mówi Kuba Kossut, Globalny CEO Adlook. – Jego umiejętność łączenia technologii z realnymi efektami biznesowymi dla klientów sprawia, że jest właściwą osobą do skutecznego wdrożenia strategii napędzającej wzrost firmy – dodaje.
– To dla mnie ważny moment i duża odpowiedzialność – objąć tę rolę w tak przełomowym czasie, nie tylko dla Adlook, ale i całej branży – komentuje Luca Filardo, Chief Revenue Officer. –Wraz z dalszym rozwojem naszej struktury i integracją produktów oraz zespołów, moim priorytetem będzie dostarczanie naszym klientom globalnie jeszcze większej przejrzystości, spójności i wymiernych rezultatów – wyjaśnia Filardo.
Luca Filardo z branżą mediów i reklamy cyfrowej związany jest od ponad 13 lat. Przed dołączeniem do Adlook zajmował stanowiska kierownicze m.in. w Audience Science i Index Exchange.
W Adlook odpowiadał za m.in. rozwój i wdrażanie rozwiązań opartych na deep learningu, integrację działań technologicznych i komercyjnych, a także kierował globalną strategią platformy.
Adlook to firma specjalizująca się w docieraniu do odbiorców w internecie oraz środowisku CTV.
Zobacz: Kampania reklamowa fikcyjnej marki lodów zbudowała szybko jej świadomość