Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
fot. materiały prasowe
Program koncentruje się na firmach i projektach, które wyznaczają nowe kierunki w biznesie, a ich sukcesy przyciągają uwagę szczególnie młodszej widowni. W odcinkach udział biorą osoby działające w obszarze nowych technologii, startupów oraz modeli biznesowych zrównoważonego rozwoju, które rezonują z duchem czasu. W premierowych odcinkach gościli Martyna Zastawna, założycielka marki WoshWosh oraz Damian Strzelczyk z firmy Tutlo.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
– W "Biznes Klasie Young" głos oddajemy młodym przedsiębiorcom, którzy dzielą się swoimi doświadczeniami i wizją przyszłości biznesu. To kolejny krok w rozwoju formatu, ale też doskonała okazja do bliższego poznania punktu widzenia młodych przedsiębiorców, już teraz wpływających na kształt współczesnego rynku – mówi Łukasz Kijek, prowadzący program oraz szef obszaru biznes i finanse w Wirtualnej Polsce Media.
Nowy format zaplanowany jest jako sezonowy i będzie emitowany do września. Odcinki pojawiają się co dwa tygodnie, w każdą środę, na kanale YouTube Biznes Klasy, a także w Audiotece i Open FM. Sezon powstaje we współpracy z markami McLaren i Alior Bank.
Kanał Biznes Klasa ma 115 tysięcy subskrybentów na YouTube.