Celem kampanii „NJU. Najprościej” jest zwiększenie świadomości elastycznej oferty internetu stacjonarnego. Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiadają agencja mediowa Value Media we współpracy ze spółką MarTech & e-commerce connected Salestube – obie należące do Group One.
Kreacje wykorzystane w kampanii opierają się na haśle “NJU. Najprościej” i mają na celu pokazać, jak łatwo można skorzystać ze światłowodu NJU – możesz zrezygnować kiedy chcesz, a koszt zaczyna się już od 39 zł miesięcznie. Dotąd NJU kojarzone było przede wszystkim z ofertą telefonii komórkowej – nowa kampania ma to zmienić i poszerzyć postrzeganie marki o ofertę internetu światłowodowego.
Wybór lokalizacji oraz kanałów komunikacji w kampanii mediowej poprzedziła wnikliwa analiza danych rynkowych i behawioralnych. Value Media wykorzystało narzędzia analityczne, by precyzyjnie dobrać miasta i formaty najlepiej odpowiadające na potrzeby grupy docelowej. W największych ośrodkach akademickich zaplanowano niestandardowe działania outdoorowe, takie jak reklama na tramwajach w Krakowie, Wrocławiu i Poznaniu oraz naklejki w warszawskim metrze.
W digitalu komunikacja została osadzona w kanałach i kontekstach bliskich studentom – OLX, YouTube, TikTok i media społecznościowe. Kampania potrwa do połowy października.
Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Value Media. Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube realizuje działania programatyczne oraz kampanie w kanałach TikTok i Meta. Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja Ogilvy, która odpowiada również za prowadzenie kanałów social media.