Ruszył nowy dom mediowy. na jego czele właściciel agencji NuOrder

7 godziny temu 4
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

mat.pras. mat.pras.

Oferta Atlas Media koncentruje się na kampaniach zasięgowych w kanałach digital, TV, radio i SoMe. Dodatkowy segment oferty stanowią rozwiązania bezpośrednio wspierające sprzedaż i generujące leady.

Holistyczne podejście do kampanii mediowych

Model działania Atlas Media zakłada, że jakościowy zakup powierzchni mediowej to za mało. Skuteczność kampanii zależy od jakości całego procesu: mocnej, zauważalnej i konwertującej kreacji, przez bardzo precyzyjne targetowanie, po najwyższe standardy UX i wysokie wskaźniki konwersji stron docelowych, aż po aktywną ochronę budżetów przed fraudami generowanymi przez boty. 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Oferta Atlas Media kierowana jest do klientów, którzy oczekują od partnera mediowego dbałości o wszystkie w/w obszary, konsultacyjnego charakteru współpracy i elastyczności w alokowaniu środków w trakcie realizacji kampanii.

Agencja celuje w zakres budżetów od 0,2 do 4-5 mln.

– Mówiąc wprost: w Atlas Media do efektywnego kupowania mediów dokładamy jeszcze coś szalenie ważnego - dbałość o wszystkie aspekty tego, co i jak w tych mediach zamieścimy. Niektóre z tych elementów mają kolosalny wpływ na efektywność danej kampanii. Jeśli wszystkie z nich będą możliwie wysokiej jakości, to nie mówimy tutaj o zwiększeniu efektywności o 15 czy 20 proc., lecz o znacznie wyższych poziomach. Przy tej skali poprawy efektywności generujemy realne i znaczące oszczędności budżetowe - mówi Michał Siejak, dyr. zarządzający Atlas Media, właściciel agencji NuOrder

Atlas Media bazuje na doświadczeniu i strukturach działu mediowego agencji NuOder.W procesie produkcji i realizacji kampanii agencja NuOrder będzie odpowiedzialna za jakościowe podejście do kreacji i zagadnień UX, testy konwersyjności, bieżące monitorowanie parametrów działania w/w elementów.

 

Przeczytaj źródło