Sowa Caffè w nowej odsłonie

2 tygodni temu 14

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

Nowe logo Sowa Caffè to fuzja symboliki związanej z kawą – ziarna, filiżanki, wzoru przypominającego liście kawowca – oraz palety naturalnych kolorów inspirowanych ziemią, uprawami i ciepłem świeżo zaparzonego naparu. Projekt graficzny zyskał organiczny rytm i lekkość. 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

– Na nowo opowiedzieliśmy historię naszej kawy. Jej źródło pozostaje niezmienne – to pasja do dobrego smaku i kontroli nad każdym etapem produkcji. Nowa szata wizualna ma nie tylko przyciągać wzrok, ale też odzwierciedlać to, czym nasza kawa jest od zawsze: świadomym wyborem dla tych, którzy cenią naturalność, jakość i konsekwencję – mówi Michał Sowa, członek zarządu Cukierni Sowa.

Kompletna zmiana wizualna

Nowa odsłona marki obejmuje: nowe opakowania kaw, nowy projekt kubków do kawy serwowanej na wynos w lokalach Cukierni Sowa, odświeżoną wersję Karty Kawosza – lojalnościowego programu dla klientów, uporządkowaną komunikację produktową oraz aktualizację materiałów POS i ekspozytorów w punktach sprzedaży.

Rebranding Sowa Caffè to nie jednorazowa zmiana estetyczna, ale krok w kierunku dalszej profesjonalizacji segmentu kawowego w ramach działalności Cukierni Sowa. Marka planuje intensyfikację działań sprzedażowych, ekspozycję produktu w punktach w całej sieci oraz kontynuację promocji lojalnościowej. 

Przeczytaj źródło