Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
mat.pras.
Współpraca między Jagiellonią a Superbetem ma mieć szczególnie kibicowski charakter. Marka zapowiada wiele dedykowanych akcji, wydarzeń i niespodzianek skierowanych do fanów żółto-czerwonych. Pierwsza z nich wystartowała już wraz z ogłoszeniem współpracy.
Superbet dopłaci aż 100 zł do zakupu oficjalnej koszulki meczowej Jagiellonii. Łącznie w ramach akcji dostępnych będzie 1920 koszulek – liczba ta symbolicznie nawiązuje do roku powstania klubu. Promocja obowiązuje zarówno w sprzedaży stacjonarnej, jak i online i jest skierowana do wszystkich użytkowników aplikacji Superbet.
– Jagiellonia doskonale wpisuje się w naszą strategię sponsoringową. To klub z ambicjami, silną tożsamością i ogromnym potencjałem, który łączy nowoczesność z lokalnym charakterem. Cieszymy się, że możemy wspólnie rozpocząć tę drogę. Nasze logo będzie teraz obecne na frontach koszulek aż czterech klubów Ekstraklasy, co tylko potwierdza, że konsekwentnie budujemy pozycję lidera w obszarze sponsoringu sportowego – mówi Łukasz Seweryniak, general manager Superbet Polska.
Jagiellonia Białystok to czwarty klub Ekstraklasy, obok Lecha Poznań, Górnika Zabrze oraz GKS-u Katowice, który trafia do sponsorskiego portfolio bukmachera.