– To dla mnie powrót do najbardziej ekscytującego obszaru reklamy digital — pracy z rzeczywistymi danymi o zachowaniach użytkowników w świecie fizycznym, które z precyzją przekładane są na skuteczne strategie komunikacji w kanałach online. W nowej roli odpowiadam za rozwój świadomości oferty Sample wśród domów mediowych i klientów bezpośrednich, a także za wsparcie w projektowaniu i optymalizacji produktów dostosowanych do ich realnych potrzeb – mówi Sylwia Kaska.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
– Z ogromną radością witamy Sylwię w Grupie Sample jako doradcę zarządu i strategicznego partnera. Jej doświadczenie, wizja i wyczucie rynku to dla nas istotne wzmocnienie – zarówno w obszarze rozwoju oferty, jak i relacji z kluczowymi partnerami. Dołączenie Sylwii to ważny krok w dalszym umacnianiu naszej pozycji jako jednego z najsilniejszych graczy na rynku rozwiązań data-driven w obszarach reklamy display i video – dodaje Piotr Kazimierczuk, członek zarządu Sample.
Kaska z końcem ur. odeszła z Proxi.cloud, gdzie zarządzała zespołem sprzedaży. Wcześniej kierowała sprzedażą YOC Poland, pracowała w dziale sprzedaży "Pulsu Biznesu" czy w biurze reklamy TVN Media. W 2021 roku objęła funkcję szefowej grupy roboczej Mobile w IAB.
Sample koncentruje się na realizacji kampanii Display, Rich Media, Video, retargetingu OOH/DOOH oraz CTV, opartych na unikalnej analizie danych offline-to-online.