Twisto z kampanią „Czas na lato”. Wykorzystano badanie eye-trackingowe i AI

1 dzień temu 8
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

Kampania do końca lipca będzie obecna na 98 nośnikach citylight obsługiwanych przez Bauer Media Outdoor w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi i Katowicach. Jej celem jest wzmocnienie świadomości Twisto jako fintechu pomagającego w elastycznym zarządzaniu budżetem domowym oraz dotarcie do potencjalnych nowych użytkowników kart i kont.

W kreacjach wykorzystano hasła: "Czas na lato z Twisto!", "Ciesz się latem teraz, zapłać później z Twisto" oraz "Ciesz się latem bez stresu!". Mają podkreślać one korzyści płynące z posiadania karty Twisto .

– Chcemy, aby nasi użytkownicy mogli cieszyć się latem na własnych zasadach, bez stresu o bieżące płatności i budżet domowy. Z kartą i kontem Twisto dajemy im więcej przestrzeni do doświadczania ważnych chwil. Kampania OOH to dla nas naturalny element budowania rozpoznawalności marki, jako sprawdzonego partnera, wspierającego codzienne decyzje finansowe klientów – mówi Ula Kasperska, head of sales and business development w Twisto.

Kreacje kampanii zostały przygotowane z wykorzystaniem narzędzi AI oraz w oparciu o zaawansowaną analitykę. 30 proc. nośników rozmieszczono na przystankach autobusowych, aby wydłużyć czas kontaktu odbiorcy z kreacją.

Eye-tracking i AI w służbie kampanii  

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Przed uruchomieniem kampanii Twisto przeprowadziło badanie eye-trackingowe, pomagające zrozumieć, w jakich miejscach reklamy odbiorcy skupiają wzrok najdłużej. Wyniki wykorzystano do modyfikacji układu kreacji, co pozwoliło zwrócić uwagę na kluczowe hasła i elementy informacyjne, takie jak limit karty czy darmowe konto przez 6 miesięcy.

– W dobie rozwoju sztucznej inteligencji i dostępu do zaawansowanych danych analitycznych, kampanie OOH nie mogą być tworzone na bazie przeczucia. W Twisto mamy tego świadomość. Korzystamy więc z danych i badań, które pomagają nam w optymalizacji kreacji. Eye-tracking pokazał nam, gdzie realnie pada wzrok użytkownika, dzięki czemu każdy element naszej kampanii outdoorowej jest zaprojektowany tak, by maksymalizować skuteczność przekazu – wskazuje Zuzanna Wiśniewska, campaign & performance manager w Twisto.

Kampanię "Czas na lato z Twisto!" wspierają także działania w mediach społecznościowych, reklamy paid oraz newslettery, zapewniając obecność w różnych punktach styku odbiorcy z marką.

Pomiar skuteczności  

Twisto analizuje skuteczność kampanii za pomocą QR kodów umieszczonych na kreacjach oraz monitoruje liczbę rejestracji dokonanych przez użytkowników kampanii OOH. Dodatkowo, rezultaty wpływu kampanii na rozpoznawalność Twisto zostaną ocenione w ramach badania świadomości marki realizowanego z agencją badawczą Openfield w sierpniu i wrześniu.

Letnia kampania OOH jest elementem szerszej strategii wzrostu Twisto na polskim rynku, której jednym z elementów jest zwiększenie rozpoznawalności i świadomości marki w grupach celowych.  

Przeczytaj źródło