Pytanie 1/10
wraz z upadkiem PRL, czyli w 1989 r. w 1996 r. w 2000 r. w 2004 r.
Pytanie 2/10
1983 r. 1986 r. 1992 r. 1997 r.
Pytanie 3/10
Jedyny egzemplarz rozbito podczas testów na torze Pomimo wielkiego entuzjazmu społeczeństwa, produkcja skończyła się na pięciu sztukach, które za cenne dla PRL dewizy sprzedano zagranicą Jedyny prototyp został komisyjnie zniszczony Podczas pamiętnej burzy 1962 r. na samochód spadło potężne drzewo, doszczętnie niszcząc nadwozie z tworzyw sztucznych
Pytanie 4/10
pierwszy seryjny hatchback pierwszy seryjny kompaktowy hatchback drugi seryjny kompaktowy hatchback pierwszy hatchback z silnikiem boxer
Pytanie 5/10
1959 r. 1961 r. 1965 r. Mikrus nigdy nie był produkowany seryjnie
Pytanie 6/10
o 42 proc. o 61 proc. o 82 proc. o 91 proc.
Pytanie 7/10
jedynie pięć razy tylko dwa razy raz ani razu
Pytanie 8/10
w połowie lat 30. w połowie lat 50. w połowie lat 60. na początku lat 70.
Pytanie 9/10
Po ilu latach od rozpoczęcia produkcji FSO Poloneza jego gama poszerzyła się o mającą ogromny rynkowy potencjał wersję kombi?
Po siedmiu latach Po 10 latach Po 16 latach Po 21 latach
Pytanie 10/10
Zaledwie 5 proc. Tylko 14 proc. Jedynie 21 proc. Polonez w ogóle nie był eksportowany
Brakuje jeszcze 10 odpowiedzi
Wypełnij odpowiedzi na wszystkie pytania, żeby zobaczyć wynik
Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca.
Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.