Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
Wybór Penélope Cruz na ambasadorkę nie jest przypadkowy. Hiszpańska aktorka uosabia wszystkie wartości, które marka Kinga chce przekazywać: naturalność, pewność siebie i niezależność oraz elegancję. Jej wizerunek, bliskość idei zdrowego stylu życia i kobieca subtelność idealnie korespondują z charakterem marki oraz dynamicznie rozwijającą się kategorią produktów premium – informuje w komunikacie prasowym marka.
Jak podkreślono w jego dalszej części, współpraca z gwiazdą jest jednym z kluczowych elementów procesu rebrandingu, który obejmuje odświeżoną identyfikację wizualną podkreślającą “charakter marki premium i jeszcze mocniej wyróżniającą markę Kinga na tle konkurencji”.
Kampania z udziałem aktorki obejmuje działania 360°, w których skład wchodzą digital, spoty reklamowe w największych grupach telewizyjnych oraz outdoor w największych polskich miastach.
„Czuję, że promowanie właśnie takiego produktu naprawdę ma sens. Bardzo spodobał mi się też sposób, w jaki firma Kinga zaprosiła mnie do tej kampanii. Zależało im na tym, żebym najpierw spróbowała produktów i szczerze powiedziała, co o nich sądzę. Przysłali mi ogromną paczkę z różnymi artykułami i byłam pod wrażeniem ich jakości. Myślę, że ostatecznie osoba, która słucha danej historii albo ogląda reklamę, jest w stanie wyczuć, czy za tym stoi prawdziwa relacja, czy tylko pozory. W tym przypadku mogę z pełnym przekonaniem powiedzieć, że to coś bardzo, bardzo autentycznego” – mówi Cruz.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
„Penélope Cruz to dla nas uosobienie nowoczesnej, pewnej siebie kobiety – silnej, a zarazem subtelnej, która celebruje życie z klasą, wyczuciem i naturalną elegancją. Jest autentyczna, ciepła, pełna wdzięku – dokładnie taka, jak marka Kinga. Wierzymy, że dzięki tej współpracy jeszcze mocniej podkreślimy nasze wartości i zainspirujemy konsumentów do sięgania po produkty, które wnoszą codzienność na wyższy poziom” – ocenia Tadeusz Czarniecki, dyrektor marketingu grupy OSHEE World.
Nowe produkty w portfolio Kinga
Wraz z nową ambasadorką, marka prezentuje również swoje najnowsze produkty: Kinga Sparclino, linię napojów premium “inspirowanych śródziemnomorskim stylem życia” oraz Kinga Tonic Water w trzech wariantach: Original, Zero Sugar oraz smak Blueberry & Rose.
W 2019 roku ambasadorką marki Kinga była Anna Lewandowska, a jedną z odsłon współpracy była kampania charytatywna pod hasłem „Woda, która pomaga". W ramach akcji, do której włączył się także Robert Lewandowski, firma przeznaczyła 5 proc. ze sprzedaży wybranych produktów na wsparcie szpitali dziecięcych w Polsce.